Helpotamme yrittäjän arkea toimivilla taloushallintopalveluilla
Tehokas kumppani taloushallintoon

Taloushallinnon ulkoistaminen

Taloushallinnon ulkoistamisen lähtökohtana useimmiten on vähentää omaan henkilöstöön liittyvää riskiä eli hankkia tarvittava osaaminen ulkopuoliselta palveluntarjoajalta.

Muutokset organisaatiossa tai esimerkiksi eläkkeelle siirtyminen luovat tarpeen tehdä muutoksia nykykäytäntöihin. Taloushallinnon ulkoistuksessa pelätään usein ajantasaisen tiedon saatavuutta. Nykyaikaisella teknologialla tuotetut ulkoistuspalvelut yhdistettynä asiantuntijuuteen tuovat kaiken päätöksentekoon liittyvän tiedon saataville sekä säästöä nykyprosesseihin. On hyvä muistaa, että samalla optimoidaan toiminnot lainsäädännön ja verotuksen kannalta. Vastaavien palveluiden sekä sovellusten hankkiminen omin voimin on usein työlästä ja aikaa vievää. Ota meihin yhteyttä niin asiantuntijamme kertovat sinulle lisää. 

Me olemme yrityksesi talousosasto. Tarjoamme yrityksellesi ratkaisut, jolla saat taloushallinnosta tarvittavan tiedon päätöksenteon tueksi.

Ohjelmistoratkaisut

Sovelluspalvelumme avulla saat käyttöösi yrityksesi tarvitsemat taloushallinnon työvälineet. Tänä päivänä laaditte myyntilaskut tavalla tai toisella. Samoin vastaanotatte ostolaskut joko sähköisesti tai paperilla ja nämä päätyvät maksettavaksi tavalla tai toisella. Palkanlaskentaa varten keräätte palkkatietoja, jotta saatte koottua palkkojen laskemista varten tarvittavan aineiston ja toimitatte nämä tilitoimistoon tavalla tai toisella.

Sovelluspalvelumme avulla integroimme kaikki nämä yhteen ja samaan järjestelmään, josta saat näkymän yhdelle tai useammalle käyttäjälle. Samalla materiaalin toimittaminen meille on entistä helpompaa ja raporttinäkymästä näet yrityksesi tilanteen aina halutessasi.

Helpotamme työtaakkaasi, kun käytät valmista laskutusjärjestelmäämme. Sinun ei enää tarvitse erikseen toimittaa myyntilaskuja kirjanpitoaineiston mukana. Lisäksi voit aina halutessasi selata vanhoja laskuja ja käyttää näitä uusien laskujen pohjana. Myyntilaskujen osalta palvelu on laajennettavissa helposti maksujen valvontaan (reskontra) sekä verkkolaskujen lähettämiseen tai tilaus- ja varastotoiminnallisuuteen. Sovelluspalvelumme ovat ajasta ja paikasta riippumattomia, tarvitset vain internet-yhteyden.

Voimme vastaanottaa ostolaskut sähköisesti, jolloin saat oman yrityksesi ostolaskunäkymän ja historiatiedot hyödynnettäväksesi. Paperiset laskut voidaan skannata ja liittää järjestelmään. Tehtäväksesi jää laskun oikeellisuuden tarkistaminen ja hyväksyminen maksuun. Maksuliikennepalvelullamme hoidamme laskut pankkiin maksettavaksi eräpäivän mukaisesti tai vaihtoehtoisesti valitset itse maksettavat laskut.

Palkanlaskentaprosessi nopeutuu, kun pääset syöttämään palkkatiedot sähköistä kanavaa hyödyntäen. Pääset jälkeenpäin tarkastelemaan ilmoitettuja tunteja ym. palkkatietoja, jolloin tarvitsemasi tieto on aina käytettävissäsi. Henkilöiden tietojen muutokset ja uusien ilmoittaminen onnistuu saman käyttöliittymän avulla.

Valitse tarvittavat moduulit yrityksellenne. Me hoidamme lopun talous- sekä palkkaprosessin. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

Clerica Yritystilit – Helsinki
Toimipiste Arabiankatu 12 (2. krs)
00560 Helsinki
010 271 5180
info@clerica.fi

Clerica Laskenta – Karkkila
Toimipiste Huhdintie 5
03600 Karkkila
010 271 5181
info@clerica.fi

Taloushallintoliiton auktorisioima logo

Copyright © 2024 Clerica Oy