Sähköinen tilitoimisto – Sähköinen taloushallinto

Sähköinen tilitoimisto – Olemme sähköinen tilitoimisto ja käytämme sähköisiä työkaluja ja menetelmiä taloushallinnossa. Sähköinen taloushallinto on tilitoimiston kanssa asiointia huomattavasti helpottava menetelmä. Sähköisyys on nykyisin arkipäivää monilla yrityksillä taloushallinnossa – niin meillä kuin asiakasyrityksillämmekin. Arkipäiväisyyttä verkkolaskujen lähettämisen ja vastaanottamisen osalta puolustaa useat maassamme tehdyt tutkimukset. Pelkästään verkkolaskuja käyttävien yritysten määrä on ylittänyt jo 130 000. Palveluumme kuuluu halutessasi kaikki valmiit sähköisen tilitoimistoasioinnin ratkaisut, joka säästää yritykseltäsi huomattavasti työaikaa sekä rahaa.

Sähköinen tilitoimisto on nykypäivää

Nykyaikainen sähköinen tilitoimistopalvelu on erittäin kustannustehokasta ja yritykselle vaivatonta. Kun esimerkiksi laskujen ja muiden tositteiden lähettäminen onnistuu sähköisesti, et joudu enää maksamaan postimaksuja tai kuluttamaan aikaasi kuorittamiseen ja postilaatikolla juoksemiseen. Sähköiset laskut ovat tyylikkäitä ja parantavat yrityksesi imagoa, kun saat ne toimitettua ensinnäkin perinteistä kirjepostia nopeammin ja suoraan asiakkaasi sähköiseen palveluun hyväksyttäväksi. Kun hyväksyntä on automatisoitavissa, on laskun maksu myös paremmin aikataulussa. Tilitoimiston kanssa asioidessa homma hoituu kätevästi ja helposti, sillä lähettäessäsi laskun sähköisesti asiakkaallesi, tulee siitä samalla meille automaattisesti sähköinen osa kirjanpitoa.

Clerica auttaa yritystäsi löytämään oikean ratkaisun verkkolaskujen ja e-laskujen välittämiseen sekä vastaanottamiseen. Asiakkaanamme sinulla on käytettävissäsi sovellukset, joiden avulla voit hoitaa yrityksen laskutuksen ja samalla saat valmiin ratkaisun, jolla hoidat myös sähköisen laskun lähettämisen. Osaamme auttaa yritystäsi myös tilanteessa, kun asiakkaasi ovat kuluttajia ja haluavat e-laskun verkkopankkiin.

Katso miten sähköinen tilitoimisto toimii käytännössä

Saapuneista ostolaskuista saat ilmoituksen sähköpostiisi, jolloin tiedät käydä hyväksymässä yrityksellesi tulleita laskuja. Ostolaskujen maksu hoituu kätevästi samassa palvelussa, jolloin itse päätät, mitkä laskut voidaan maksaa. Voit antaa laskujen maksun myös meidän tehtäväksi, jolloin vapautat itsellesi lisää aikaa yritystoiminnan pyörittämiseen.

Sähköinen tilitoimisto siirtää paperikuitit historiaan

Paperisten käteiskuittien käsittelyyn helpoin tapa on ottaa käyttöön älypuhelimissa toimiva sovellus, jonka avulla otat kuitista kuvan ja tieto siirtyy suoraan tilitoimistoon kirjanpitäjän käytettäväksi. Sähköisen tallentamisen jälkeen voit unohtaa kokonaan kuittien säilömisen ja saat heittää paperisen kuitin roskiin.

Tiliotteet noudetaan sähköisesti pankista osaksi kirjanpitomateriaalia. Sähköisen tilitoimiston asiakkaana sinun ei yrittäjänä tarvitse huolehtia materiaalin toimittamisesta erikseen, sillä edellä kuvattujen menetelmien avulla ne ovat heti käytettävissämme kirjanpidon tekemiseen. Sähköinen tilitoimisto tuo sinulle vapautta ja antaa mahdollisuuden hoitaa taloushallinnon asiointia sinulle sopivana aikana.

Kun etsit muuta kuin pelkkää kirjanpitäjää – eli käytännössä, kun etsit täyden palvelun sähköistä tilitoimistoa ja kumppania, on Clerica valmiina palvelemaan sinua. Sähköisten ratkaisujen ansiosta palveluidemme käyttö on entistäkin helpompaa ja vaivattomampaa, kun voit toimittaa tositteet sähköisesti sekä tarkastella esimerkiksi palkanlaskentaan ja henkilöstöön liittyviä tietoja omalta koneeltasi.

Katso video, niin näet miten sähköinen tilitoimisto toimii käytännössä ja ota yhteyttä!

OTA YHTEYTTÄ

Ota rohkeasti yhteyttä meihin

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella. Voit halutessasi ilmoittaa meille toimialasi ja palvelut joista olet kiinnostunut. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

*Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.